Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Spacciapoli, P"'
Autor:
Megan Spacciapoli, Mara Viana, Oliver Saunders Wilder, Jillian Sullivan, Tia McCallum, Barbara Wilder-Smith
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Social and emotional learning (SEL) is a key focus of early childhood education. A significant body of research demonstrates the critical impact of fidelity of SEL curriculum and intervention implementation on child outcomes; however, few widely-used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bce7388ddf6f42529095474305034b48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Derun Li, Hongjun Zhang, Lyons, Thomas W., Min Lu, Achab, Abdelghani, Qinglin Pu, Childers, Matthew, Mitcheltree, Matthew J., Jialiang Wang, Martinot, Theodore A., McMinn, Spencer E., Sloman, David L., Palani, Anandan, Beard, Adam, Nogle, Lisa, Gathiaka, Symon, Saurí, Josep, Hai-Young Kim, Adpressa, Donovon, Spacciapoli, Peter
Publikováno v:
ACS Medicinal Chemistry Letters; 11/11/2021, Vol. 12 Issue 11, p1678-1688, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.