Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Spaas, Caroline"'
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2024 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spaas, Caroline1 caroline.spaas@kuleuven.be, Said-Metwaly, Sameh1,2, Skovdal, Morten3, Primdahl, Nina Langer3, Jervelund, Signe Smith3, Hilden, Per Kristian4, Andersen, Arnfinn J.4, Opaas, Marianne4, Soye, Emma5, Watters, Charles5, Verelst, An6, Derluyn, Ilse6, Colpin, Hilde1, Haene, Lucia De1
Publikováno v:
Psychosocial Intervention. Sep2023, Vol. 32 Issue 3, p177-189. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Refugee Studies; Jun2024, Vol. 37 Issue 2, p336-355, 20p
Autor:
Szelei, Nikolett, Devlieger, Ines, Verelst, An, Spaas, Caroline, Jervelund, Signe Smith, Primdahl, Nina Langer, Skovdal, Morten, Opaas, Marianne, Durbeej, Natalie, Osman, Fatumo, Soye, Emma, Colpin, Hilde, De Haene, Lucia, Aalto, Sanni, Kankaanpää, Reeta, Peltonen, Kirsi, Andersen, Arnfinn J., Hilden, Per Kristian, Watters, Charles, Derluyn, Ilse
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 172-184, Educational Inclusion of Vulnerable Children and Young People After Covid-19
This article investigates school belonging among migrant students and how this changed during the Covid‐19 pandemic. Drawing on quantitative data gathered from 751 migrant students in secondary schools in six European countries (Belgium, Denmark, F
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79978
Autor:
Finja, Dähne, Smith Jervelund, Signe, Langer Primdahl, Nina, Siemsen, Nicole, Derluyn, Ilse, Verelst, An, Spaas, Caroline, De Haene, Lucia, Skovdal, Morten
Publikováno v:
TRANSCULTURAL PSYCHIATRY
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::dd04abe85e40e0506b7bde27a277f077
https://biblio.ugent.be/publication/01GMT2VYGN6WM5RQAZNN6W5VGW
https://biblio.ugent.be/publication/01GMT2VYGN6WM5RQAZNN6W5VGW