Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Spaak E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pike, AC, Atherton, KE, Bauer, Y, Crittenden, BM, van Ede, F, Hall-McMaster, S, von Lautz, AH, Muhle-Karbe, PS, Murray, AM, Myers, NE, Printzlau, F, Salaris, I, Spaak, E, Tankelevitch, L, Trübutschek, D, Wasmuht, D, Noonan, MP
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience, 35, 44-48
Pike, A C, Atherton, K E, Bauer, Y, Crittenden, B M, van Ede, F, Hall-Mcmaster, S, von Lautz, A H, Muhle-Karbe, P S, Murray, A M, Myers, N E, Printzlau, F, Salaris, I, Spaak, E, Tankelevitch, L, Trübutschek, D, Wasmuht, D & Noonan, M P 2023, ' 10 Simple Rules for a Supportive Lab Environment ', Journal of cognitive neuroscience, vol. 35, no. 1, pp. 44-48 . https://doi.org/10.1162/jocn_a_01928
Journal of Cognitive Neuroscience, 35, 1, pp. 44-48
Journal of Cognitive Neuroscience
Journal of cognitive neuroscience, 35(1), 44-48. MIT Press Journals
Pike, A C, Atherton, K E, Bauer, Y, Crittenden, B M, van Ede, F, Hall-Mcmaster, S, von Lautz, A H, Muhle-Karbe, P S, Murray, A M, Myers, N E, Printzlau, F, Salaris, I, Spaak, E, Tankelevitch, L, Trübutschek, D, Wasmuht, D & Noonan, M P 2023, ' 10 Simple Rules for a Supportive Lab Environment ', Journal of cognitive neuroscience, vol. 35, no. 1, pp. 44-48 . https://doi.org/10.1162/jocn_a_01928
Journal of Cognitive Neuroscience, 35, 1, pp. 44-48
Journal of Cognitive Neuroscience
Journal of cognitive neuroscience, 35(1), 44-48. MIT Press Journals
Contains fulltext : 285205.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The transition to principal investigator (PI), or lab leader, can be challenging, partially due to the need to fulfil new managerial and leadership responsibilities. One key aspect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c76ee39a8cf2d168d9f44766a8f6a3c1
http://hdl.handle.net/2066/285205
http://hdl.handle.net/2066/285205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Working memory (WM) provides the stability necessary for high-level cognition. Influential theories typically assume that WM depends on the persistence of stable neural representations, yet increasing evidence suggests that neural states are highly d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3d90fb3a4c15d95792f42dd7ca8f6601
https://doi.org/10.1523/jneurosci.3364-16.2017
https://doi.org/10.1523/jneurosci.3364-16.2017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nijholt, A.; Pantic, M.; Poel, M. (ed.), Proceedings of BNAIC 2008, 20th Belgian-Dutch Artificial Intelligence Conference, 249-256. [S.l.] : [S.n.]
STARTPAGE=249;ENDPAGE=256;ISSN=1568-7805;TITLE=Nijholt, A.; Pantic, M.; Poel, M. (ed.), Proceedings of BNAIC 2008, 20th Belgian-Dutch Artificial Intelligence Conference
STARTPAGE=249;ENDPAGE=256;ISSN=1568-7805;TITLE=Nijholt, A.; Pantic, M.; Poel, M. (ed.), Proceedings of BNAIC 2008, 20th Belgian-Dutch Artificial Intelligence Conference
The involvement of the mirror neuron system (MNS) in both imitation and action understanding has been firmly established. Various authors have claimed that the MNS’s function in facilitating imitation builds upon its role in action understanding an
Autor:
Spaak, E.
Publikováno v:
Donders series publications ; 177. [S.l.] : [S.n.]
Donders series publications ; 177
Donders series publications ; 177
Contains fulltext : 141423.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Radboud Universiteit Nijmegen, 09 juli 2015 Promotor : Jensen, O. Co-promotor : Lange, F.P. de 182 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8033eb570be738588af40379e68df4a2
https://hdl.handle.net/2066/141423
https://hdl.handle.net/2066/141423
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spaak, E., Haselager, W.F.G.
Publikováno v:
European Society for Philosophy and Psychology, 79-79. Utrecht : Utrecht University
STARTPAGE=79;ENDPAGE=79;TITLE=European Society for Philosophy and Psychology
European Society for Philosophy and Psychology, pp. 79-79
STARTPAGE=79;ENDPAGE=79;TITLE=European Society for Philosophy and Psychology
European Society for Philosophy and Psychology, pp. 79-79
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c2f1680b6c1ba33a2db650a1a08ca269
http://hdl.handle.net/2066/77124
http://hdl.handle.net/2066/77124