Zobrazeno 1 - 10
of 509
pro vyhledávání: '"Souvignier A"'
Autor:
Mareike Ehlert, Elmar Souvignier
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
There is extensive empirical research on principles of effective teacher professional development (PD). However, teachers’ expectations of PD and how well these align with scientific recommendations are only rarely addressed. N = 125 teachers were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e605097554f42f2ab01a602810bfaa6
Autor:
Ehlert, Mareike1 (AUTHOR) mareike.ehlert@uni-muenster.de, Souvignier, Elmar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-12. 12p.
Autor:
Maurice Krause, Gilbert Greefrath, Boris Forthmann, Fabienne E. Kremer, Felix Reer, Daniel Laumann, Dörthe Masemann, Cornelia Denz, Susanne Heinicke, Barbara Leibrock, Annette Marohn, Thorsten Quandt, Elmar Souvignier, Malte Ubben, Stefan Heusler
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionNowadays, more and more digital resources are used in modern mathematical modeling classes. In order to access these resources, students need a suitable digital device—often mobile devices are used for this purpose. There are several co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5eaf0745bb04334937481eb0085bfd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2022 75
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2022 77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.