Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Source homophily"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2023 160
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 3, pp. 441-459.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2020-0072
Publikováno v:
Young Consumers, 2019, Vol. 21, Issue 1, pp. 1-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-03-2019-0982
Autor:
Anshu Rani, H. N. Shivaprasad
Publikováno v:
DECISION
The main feature of the Internet and e-commerce is electronic word-of-mouth (eWOM) through online reviews. As Internet users and their consumption of eWOM for product information overgrow in India, it is vital to examine the elements that influence t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rani, Anshu1 (AUTHOR) meetanshu2504@gmail.com, Shivaprasad, H. N.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Decision (0304-0941). Dec2021, Vol. 48 Issue 4, p419-432. 14p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Communication; Sep2017, Vol. 32 Issue 9, p1121-1132, 12p, 4 Diagrams, 1 Graph
Autor:
Chawdhary, Rahul1 (AUTHOR) r.chawdhary@kingston.ac.uk, Weber, Laura1 (AUTHOR) weber.lolle@gmail.com
Publikováno v:
FIIB Business Review. Jan2025, Vol. 14 Issue 1, p58-70. 13p.
Autor:
Onofrei, George1 (AUTHOR) george.onofrei@lyit.ie, Filieri, Raffaele1,2 (AUTHOR) raffaele.filieri@audencia.com, Kennedy, Lorraine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Research. Mar2022, Vol. 142, p100-112. 13p.