Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Soubraylu Sivakumar"'
Autor:
Soubraylu Sivakumar, null Haritha D., null Sree Ram N., Naveen Kumar, null Rama Krishna G., null Dinesh Kumar A.
Publikováno v:
International Journal of Decision Support System Technology. 14:1-21
Customer conveys their opinion in natural language about an entity. Applying sentiment analysis to those reviews is a very complex task. The significance terms that are influencing the polarity of a review are not examined. The terms that are having
Autor:
Soubraylu, Sivakumar1 (AUTHOR), Rajalakshmi, Ratnavel1 (AUTHOR) rajalakshmi.r@vit.ac.in
Publikováno v:
Computational Intelligence. May2021, Vol. 37 Issue 2, p735-757. 23p.
Autor:
Soubraylu Sivakumar, S.S. Sridhar, Ratnavel Rajalakshmi, M. Pushpalatha, S. Shanmugan, G. Niranjana
Publikováno v:
Internet of Things. :100821
Autor:
T. Rajesh Kumar, G. N. Balaji, D. Vijendra Babu, Soubraylu Sivakumar, K. Kalaiselvi, G. R. Suresh
Publikováno v:
Lecture Notes in Electrical Engineering ISBN: 9789811922800
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b3867c86a3a8ff53e2fc5ce2faa5f4c8
https://doi.org/10.1007/978-981-19-2281-7_24
https://doi.org/10.1007/978-981-19-2281-7_24
Publikováno v:
Lecture Notes in Electrical Engineering ISBN: 9789811922800
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ca966d8a71d060c3a8910bdad2a699b1
https://doi.org/10.1007/978-981-19-2281-7_62
https://doi.org/10.1007/978-981-19-2281-7_62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.