Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Sotto‐Santiago, Sylk"'
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2022 Oct 01. 15(2), 75-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27288554
Autor:
Sharp, Sacha, Umoye, Alexis, Smith, Taylor, Hill, Jamel, Mohamed, Deena, Messmore, Niki, Haywood, Antwione, Sotto-Santiago, Sylk
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2022 Oct 01. 15(2), 118-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27288557
Autor:
Sotto-Santiago, Sylk
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2020 Apr 01. 13(1), 44-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27007257
Autor:
Padgett, Lauryn, Slaughter, Mary, Patel, Radha, Devanathan, Nirupama, Sotto-Santiago, Sylk, Sevilla-Martir, Javier
Publikováno v:
Journal of Community Health; Aug2024, Vol. 49 Issue 4, p708-717, 10p
Autor:
Sotto-Santiago, Sylk, Neal, Chemen, Caudill, Darren, Gist, Amanda, Eastwick, Susannah, Palmer, Megan M, Geraci, Mark W, Aronoff, David M
Publikováno v:
Journal of Healthcare Leadership; Jun2024, Vol. 16, p227-233, 7p
Autor:
Sotto-Santiago, Sylk
Publikováno v:
Journal of Best Practices in Health Professions Diversity, 2019 Apr 01. 12(1), 72-78.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26894228
Autor:
Sotto-Santiago, Sylk, Wiehe, Sarah, Claxton, Gina, Stamper, Gavin, Delp, Lindsey, Hudson, Brenda, Lynch, Dustin, Moe, Sharon
Publikováno v:
Health Equity; 2024, Vol. 8 Issue 1, p8-13, 6p
Autor:
Sotto‐Santiago, Sylk1 ssotto@iu.edu, Sharp, Sacha1, Mac, Jacqueline2, Messmore, Niki3, Haywood, Antwione4, Tyson, Michele5, Yi, Varaxy6
Publikováno v:
AEM Education & Training. Sep2021 Supplement S1, Vol. 5, pS33-S43. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sotto-Santiago, Sylk, Vigil, Darsella
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE); Nov2023, Vol. 36 Issue 10, p1981-1995, 15p