Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Soto, Xigrid"'
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Aug2020, Vol. 29 Issue 3, p1283-1300. 18p.
Autor:
Soto, Xigrid1, Seven, Yagmur1, McKenna, Meaghan1, Madsen, Keri1, Peters-Sanders, Lindsey1, Kelley, Elizabeth Spencer2, Goldsteina, Howard1 hgoldstein@usf.edu
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Apr2020, Vol. 51 Issue 2, p371-389. 19p. 6 Charts.
Autor:
Soto, Xigrid T.
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Young children’s emergent literacy skills, particularly phonological awareness (PA) and alphabet knowledge (AK), are two of the strongest predictors of future reading skill. There is limited research evaluating the effectiveness of emergent literac
Autor:
Soto, Xigrid Tayri
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Language-specific theories of sentence processing suggest that individuals interpret sentences based on the characteristics of their native language (e.g., Bates & MacWhinney, 1989). As such, competing linguistic cues are taken into account (includin
Autor:
Kelley, Elizabeth Spencer, Barker, R. Michael, Peters-Sanders, Lindsey, Madsen, Keri, Seven, Yagmur, Soto, Xigrid, Olsen, Wendy, Goldstein, Howard
Purpose: Many children begin school with limited vocabularies, placing them at a high risk of academic difficulties. The goal of this study was to examine the effects of a vocabulary intervention program, Story Friends, designed to improve vocabulary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b1ab1e033d6b5c2faf00116f0f7f64d
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Aug2017, Vol. 26 Issue 3, p769-790. 22p. 10 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.