Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Sorrenti, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
School alienation and academic achievement: The role of learned helplessness and mastery orientation
Publikováno v:
Università degli Studi di Enna Kore-IRIS
School alienation is a complex phenomenon that has recently attracted considerable attention from psychologists because of the negative consequences that may result from it, such as poor academic performance, learning difficulties, school disengageme
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: The literature shows that mathematical achievement can be influenced by affective factors, metacognitive abilities, and personality traits. The aim of the present study is to investigate the relationship between mathematical achievement,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e968bcec6341bae1c5f4a462e6d62a13
Autor:
Sorrenti, L.
Publikováno v:
Journal of Clinical & Developmental Psychology, Vol 2, Iss 2 (2020)
In this historical moment, the challenge facing psychology is to guarantee people’s psychological well-being and to promote resilience. In line with this scientific purpose, the contributions published in this issue of the JCDP have as their common
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ec5df915d56b9f12269331128b9725a