Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Sorge, Geoff B."'
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review 2010 30(5):562-581
Publikováno v:
Developmental Science. Jan2017, Vol. 20 Issue 1, pn/a-N.PAG. 16p.
Autor:
Toplak, Maggie E.1 (AUTHOR), Sorge, Geoff B.1 (AUTHOR), Flora, David B.1 (AUTHOR), Chen, Wai2 (AUTHOR), Banaschewski, Tobias3,4 (AUTHOR), Buitelaar, Jan5 (AUTHOR), Ebstein, Richard6 (AUTHOR), Eisenberg, Jacques6 (AUTHOR), Franke, Barbara7 (AUTHOR), Gill, Michael8 (AUTHOR), Miranda, Ana9 (AUTHOR), Oades, Robert D.10 (AUTHOR), Roeyers, Herbert11 (AUTHOR), Rothenberger, Aribert4 (AUTHOR), Sergeant, Joseph12 (AUTHOR), Sonuga‐Barke, Edmund13 (AUTHOR), Steinhausen, Hans‐Christoph14,15,16 (AUTHOR), Thompson, Margaret13 (AUTHOR), Tannock, Rosemary17,18 (AUTHOR), Asherson, Philip19 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Mar2012, Vol. 53 Issue 3, p292-303. 12p. 1 Diagram, 4 Charts.
Publikováno v:
Scientific Review of Mental Health Practice. 2009, Vol. 7 Issue 1, p26-36. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sorge, Geoff B.
Thesis (M.A.)--York University, 2006. Graduate Programme in Psychology.
Typescript. Includes bibliographical references (leaves41-48). Also available on the Internet. MODE OF ACCESS via web browser by entering the following URL: http://gateway.p
Typescript. Includes bibliographical references (leaves41-48). Also available on the Internet. MODE OF ACCESS via web browser by entering the following URL: http://gateway.p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beaudin, Kayla, Poulin-Dubois, Diane
Publikováno v:
Languages; Jun2022, Vol. 7 Issue 2, p122, 23p