Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Sorensen, Page"'
Autor:
Weisner, Thomas S, Murray, Desiree W, Jensen, Peter S, Mitchell, John T, Swanson, James M, Hinshaw, Stephen P, Wells, Karen, Hechtman, Lily, Molina, Brooke SG, Arnold, L Eugene, Sorensen, Page, Stehli, Annamarie
Publikováno v:
Journal of attention disorders, vol 22, iss 9_suppl
ObjectiveQualitative interviews with 183 young adults (YA) in the follow-up of the Multimodal Treatment Study of Children With and Without ADHD (MTA) provide rich information on beliefs and expectations regarding ADHD, life's turning points, medicati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5f627ff551162831a9f8c6f9607cba34
https://escholarship.org/uc/item/91h0n538
https://escholarship.org/uc/item/91h0n538
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sorensen, Page Lundy
Publikováno v:
Sorensen, Page Lundy. (2014). Parent Reactions to Fragile X Premutation Diagnosis in the Newborn Period. UCLA: Anthropology 0063. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/38n6g65b
This paper explores fragile X newborn screening (FXNBS) from the perspective of parents whose newborns were diagnosed as FX premutation carriers as a result of their participation in a FXNBS pilot project conducted at the University of California, Da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::63eca8006d820c954ffd3be80d44d971
http://n2t.net/ark:/13030/m5tb2nbc
http://n2t.net/ark:/13030/m5tb2nbc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.