Zobrazeno 1 - 10
of 258
pro vyhledávání: '"Sorbring E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zietz S., Lansford J. E., Liu Q., Long Q., Oburu P., Pastorelli C., Sorbring E., Skinner A. T., Steinberg L., Tapanya S., Tirado L. M. U., Yotanyamaneewong S., Alampay L. P., Al-Hassan S. M., Bacchini D., Bornstein M. H., Chang L., Deater-Deckard K., Di Giunta L., Dodge K. A., Gurdal S.
Publikováno v:
Children and Youth Services Review. 143:106661
The Family Stress Model of Economic Hardship (FSM) posits that economic situations create differences in psychosocial outcomes for parents and developmental outcomes for their adolescent children. However, prior studies guided by the FSM have been mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gliozzo, G., Di Giunta, L., Lansford, J. E., Lunetti, C., Bacchini, D., Bornstein, M. H., Chang, L., Deater-Deckard, K., Dodge, K. A., Gurdal, S., Liu, Q., Long, Q., Oburu, P., Pastorelli, C., Skinner, A. T., Sorbring, E., Tapanya, S., Steinberg, S., Uribe Tirado, L. M., Yotanyamaneewong, S., Peña Alampay, L., Al-Hassan, S. M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::c43d1b8f32b2b849b7fe2e293f98df33
http://hdl.handle.net/11573/1644014
http://hdl.handle.net/11573/1644014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.