Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Sopka Saša"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sopka Saša, Biermann Henning, Rossaint Rolf, Knott Sebastian, Skorning Max, Brokmann Jörg C, Heussen Nicole, Beckers Stefan K
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Trauma, Resuscitation and Emergency Medicine, Vol 20, Iss 1, p 37 (2012)
Abstract Objective The quality of external chest compressions (ECC) is of primary importance within basic life support (BLS). Recent guidelines delineate the so-called 4“-step approach” for teaching practical skills within resuscitation training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55c6dd0d9c3546e78ffabaf6ba2b9faf
Autor:
Boecker, Arne Hendrik *, Bank, Corinna, Kim, Bong-Sung *, Aman, Martin, Pears, Kim Hannah, Klasen, Martin, Lambert, Sophie, Sopka, Saša
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education March-April 2022 79(2):441-451
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 4, p Doc46 (2022)
Introduction: Telemedicine is a significant component of healthcare in most disciplines, giving great importance to the education of young physicians in this field. However, the topic of telemedicine has not yet been implemented in medical schools' c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4c90a7ce7844f01b5e57aace21487b9
Autor:
Schröder, Hanna, Thaeter, Laura, Henze, Lina, Drachsler, Hendrik, Rossaint, Rolf, Sopka, Saša
Publikováno v:
In Zeitschrift fuer Evidenz, Fortbildung und Qualitaet im Gesundheitswesen September 2018 135-136:89-97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Peer video feedback builds basic life support skills: A randomized controlled non-inferiority trial.
Autor:
Sopka, Saša1,2 (AUTHOR) ssopka@ukaachen.de, Hahn, Fabian1 (AUTHOR), Vogt, Lina1,2 (AUTHOR), Pears, Kim Hannah1 (AUTHOR), Rossaint, Rolf2 (AUTHOR), Rudolph, Jenny3 (AUTHOR), Klasen, Martin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/22/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-13. 13p.
Autor:
Klasen, Martin1 mklasen@ukaachen.de, Sopka, Saša1,2
Publikováno v:
Medical Education. Apr2021, Vol. 55 Issue 4, p455-461. 7p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.