Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Soper, Bryony"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2015 Dec . 351
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26523874
Autor:
Soper, Bryony, Yaqub, Ohid, Hinrichs, Saba, Marjanovich, Sonja, Drabble, Samuel, Hanney, Stephen, Nolte, Ellen
Publikováno v:
Journal of Health Services Research & Policy, 2013 Jan 01. 18, 53-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26751583
Publikováno v:
Health Research Policy and Systems, Vol 8, Iss 1, p 11 (2010)
Abstract Health research systems consist of diverse groups who have some role in health research, but the boundaries around such a system are not clear-cut. To explore what various stakeholders need we reviewed the literature including that on the hi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97fee8b7e0794fdd9ffe967e597d3605
Autor:
Scoggins Amanda, Oortwijn Wija, Hanney Stephen, Buxton Martin, Soper Bryony, Steel Nick, Ling Tom
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 3, Iss 1, p 46 (2008)
Abstract In 2004 a UK charity, The Health Foundation, established the 'Engaging with Quality Initiative' to explore and evaluate the benefits of engaging clinicians in quality improvement in healthcare. Eight projects run by professional bodies or sp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ffd84d4ad954867aa7846ef9c40d587
Autor:
Hanney Stephen R, Soper Bryony
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 2, Iss 1, p 7 (2007)
Abstract Background Concern about the effective use of research was a major factor behind the creation of the NHS R&D Programme in 1991. In 1994, an advisory group was established to identify research priorities in research implementation. The Implem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a209603780cd446d90f0f7f274946ca4
Autor:
Soper, Bryony1 bryonyrowe@tiscali.co.uk, Hanney, Stephen R.1 stephen.hanney@brunel.ac.uk
Publikováno v:
Implementation Science. 2007, Vol. 2, p7-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.