Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Soper, Alice Kelen"'
Autor:
Li, Lin1,2 (AUTHOR) linl.li@utoronto.ca, Soper, Alice Kelen3 (AUTHOR), McCauley, Dayle3 (AUTHOR), Gorter, Jan Willem3,4 (AUTHOR), Doucet, Shelley5 (AUTHOR), Greenaway, Jon6 (AUTHOR), Luke, Alison5 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 9/27/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cross, Andrea, Soper, Alice Kelen, Thomson, Donna, Putterman, Connie, McCauley, Dayle, Micsinszki, Samantha K., Martens, Rachel, Solomon, Patricia, Carter, Lorraine, Reynolds, James N., de Camargo, Olaf Kraus, Gorter, Jan Willem
Publikováno v:
Research Involvement & Engagement; 8/5/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-9, 9p
Exploring 10 years of dissemination of the F‐words for Child Development: A multifaceted case study.
Autor:
Cross, Andrea1,2,3 crossac@mcmaster.ca, Soper, Alice Kelen1,3, Tomas, Vanessa1,4, Grahovac, Danijela1, Brocklehurst, Julie1, Kay, Diane1, Baptiste, Sue2, Gorter, Jan Willem1,3,5,6, Rosenbaum, Peter1,3
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Sep2022, Vol. 48 Issue 5, p751-762. 12p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Dong, Samantha Yimeng, Nguyen, Linda, Cross, Andrea, Doherty-Kirby, Amanda, Geboers, Jessica, McCauley, Dayle, Soper, Alice Kelen, St. Dennis, Amanda, Steeves, Danny, Trehan, Natasha, Gorter, Jan Willem
Publikováno v:
Research Involvement & Engagement; 7/10/2023, Vol. 9 Issue 1, p1-15, 15p
Autor:
Soper, Alice Kelen1,2, Cross, Andrea1,3 crossac@mcmaster.ca, Rosenbaum, Peter1,4, Gorter, Jan Willem1,4
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Jul2019, Vol. 45 Issue 4, p473-490. 18p. 3 Diagrams, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.