Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Soos, Gyongyver"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fialova, Daniela, Laffon, Blanca, Marinkovic, Valentina, Tasic, Ljiljana, Doro, Peter, Soos, Gyongyver, Mota, Jorge, Dogan, Soner, Brkic, Jovana, Teixeira, Joao Paulo, Valdiglesias, Vanessa, Costa, Solange
Publikováno v:
European Journal of Clinical Pharmacology
IntroductionThe importance of rational drug therapy is increasing with the aging of the population. Since one of the main reasons for inappropriate drug prescribing is also the age-blind approach, which results in ageist practices, this narrative lit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ed680c67ca91afcd64bbd739ec0ad6a5
https://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/3360
https://farfar.pharmacy.bg.ac.rs/handle/123456789/3360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.