Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Soorenian, Armineh"'
Autor:
Soorenian, Armineh
This study comments on the relevance of inclusive educational theories and policies within English Higher Education (HE), with reference to disabled international students' experiences. The project is both timely and appropriate as there is an acute
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.545727
Autor:
Soorenian, Armineh
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2018, Vol. 10, Issue 2, pp. 182-193.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-04-2017-0051
Autor:
Soorenian, Armineh
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2014, Vol. 33, Issue 1, pp. 42-53.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-02-2012-0009
Autor:
Kiuppis, Florian1, Soorenian, Armineh2
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Disability Research. Jun2017, Vol. 19 Issue 2, p118-128. 11p.
Autor:
Soorenian, Armineh
Access to general education is perceived to be a positional good and the passport to better paid employment opportunities (EHRC, 2010). Yet, more than ten years on from the adoption of the UN Convention on the Rights of Persons with Disabilities (UNC
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::d13599e70155451dd448307ac635683e
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Disability Research; 2020, Vol. 22 Issue 1, p265-274, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soorenian, Armineh
Publikováno v:
Disabled International Students in British Higher Education; 2013, p185-217, 33p