Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Soomro, Arjumand Bano"'
Publikováno v:
Scientific Journal of King Faisal University (2021) 22 (2), 126-130
Blended learning (BL) is a recent tread among many options that can best fit learners' needs, regardless of time and place. This study aimed to discover students' perceptions of BL and the challenges faced by them while using technology. This quantit
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.07886
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gulzar, Yonis, Dutta, Monica, Gupta, Deepali, Juneja, Sapna, Soomro, Arjumand Bano, Mir, Mohammad Shuaib
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Cities; 2024, p1-14, 14p
Autor:
Soomro, Arjumand Bano, Salleh, Norsaremah, Mendes, Emilia, Grundy, John, Burch, Giles, Nordin, Azlin
Publikováno v:
In Information and Software Technology May 2016 73:52-65
Autor:
Khan, Farhana, Gulzar, Yonis, Ayoub, Shahnawaz, Majid, Muneer, Mir, Mohammad Shuaib, Soomro, Arjumand Bano
Publikováno v:
Frontiers in Applied Mathematics & Statistics; 2023, p1-17, 17p
Autor:
Dhiman, Pummy1 (AUTHOR), Bonkra, Anupam2 (AUTHOR) anupam.4829@cgc.edu.in, Kaur, Amandeep1 (AUTHOR), Gulzar, Yonis3 (AUTHOR) anupam.4829@cgc.edu.in, Hamid, Yasir4 (AUTHOR), Mir, Mohammad Shuaib3 (AUTHOR), Soomro, Arjumand Bano3,5 (AUTHOR), Elwasila, Osman3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information (2078-2489). Oct2023, Vol. 14 Issue 10, p541. 23p.
Autor:
Khan, Farhana, Ayoub, Shahnawaz, Gulzar, Yonis, Majid, Muneer, Reegu, Faheem Ahmad, Mir, Mohammad Shuaib, Soomro, Arjumand Bano, Elwasila, Osman
Publikováno v:
Journal of Imaging; Aug2023, Vol. 9 Issue 8, p163, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.