Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Soomro, Arjumand"'
Publikováno v:
Scientific Journal of King Faisal University (2021) 22 (2), 126-130
Blended learning (BL) is a recent tread among many options that can best fit learners' needs, regardless of time and place. This study aimed to discover students' perceptions of BL and the challenges faced by them while using technology. This quantit
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.07886
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) July-December 2021 26(2):168-177
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica July-December 2021 26(2):169-178
Autor:
Gulzar, Yonis, Dutta, Monica, Gupta, Deepali, Juneja, Sapna, Soomro, Arjumand Bano, Mir, Mohammad Shuaib
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Cities; 2024, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khan, Farhana, Gulzar, Yonis, Ayoub, Shahnawaz, Majid, Muneer, Mir, Mohammad Shuaib, Soomro, Arjumand Bano
Publikováno v:
Frontiers in Applied Mathematics & Statistics; 2023, p1-17, 17p
Autor:
Soomro, Arjumand Bano, Salleh, Norsaremah, Mendes, Emilia, Grundy, John, Burch, Giles, Nordin, Azlin
Publikováno v:
In Information and Software Technology May 2016 73:52-65
Autor:
Dhiman, Pummy1 (AUTHOR), Bonkra, Anupam2 (AUTHOR) anupam.4829@cgc.edu.in, Kaur, Amandeep1 (AUTHOR), Gulzar, Yonis3 (AUTHOR) anupam.4829@cgc.edu.in, Hamid, Yasir4 (AUTHOR), Mir, Mohammad Shuaib3 (AUTHOR), Soomro, Arjumand Bano3,5 (AUTHOR), Elwasila, Osman3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information (2078-2489). Oct2023, Vol. 14 Issue 10, p541. 23p.