Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Soom, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vanderoost, J., Soom, C., Langie, G., Den Bossche, J., Callens, R., Vandewalle, J., Tinne De Laet
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
A new battery of positioning tests for Science and Engineering was broadly implemented in Flanders in the summer of 2013. The goal of the non-mandatory and non-binding positioning test is to allow future students, with a clear choice for engineering
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cfdcd4096e95b132fbcb312890d72931
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502748
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502748
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Considerable progress has been recently made in increasing enrolment in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) study programs. High drop-out rates in STEM programs, however, tend to undermine the beneficial effects of all current att
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b768f6b80070f9ce05a194af5a2a87fb
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502150
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502150
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Oct2018, Vol. 43 Issue 5, p741-756, 16p, 1 Diagram, 6 Charts, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Education; Dec2010, Vol. 44 Issue 12, p1185-1193, 9p