Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Sood SC"'
Publikováno v:
In Medical Journal Armed Forces India 2003 59(3):266-268
Autor:
Sood, SC, Pattinson, HM
The IMP interaction model (Håkansson, 1982, p. 24) has survived academic and managerial scrutiny for three decades. Simultaneously, a techno-economic revolution has emerged reshaping B2B communication and interaction through digitising the global ec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6b75075e6ed5bc581f268518ada9d00f
https://hdl.handle.net/10453/22681
https://hdl.handle.net/10453/22681
Autor:
Pattinson, HM, Sood, SC
Thomas Friedman exhorts us to imagine the future [1] - we urge marketers to invent the future, to learn the future faster, and to deliver the future earlier. Marketers are asked to develop scenarios about emerging technologies such as broadband wirel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::956366ec401ce8c1f2eb899850babe64
https://hdl.handle.net/10453/14037
https://hdl.handle.net/10453/14037
Autor:
Sood, SC
University of Technology, Sydney. Faculty of Business. A scarcity of research exists on consumer self-storytelling relative to consumer attitude research. With over 126 million blogs online (Nielsen Company 2010), the unsolicited unstructured self-re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::535d156a1c85e645aec9e4a11d54b81a
https://hdl.handle.net/10453/35859
https://hdl.handle.net/10453/35859
This study examines distribution changes in global distribution using a range methods and approaches. Firstly distribution structure in tourism is discussed as well as the participants in the tourism network and distribution channel, new participants
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1b7e1eea63fc6dbe1e529b309bd06339
https://hdl.handle.net/10453/16831
https://hdl.handle.net/10453/16831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.