Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Sontz, Pamela A."'
Publikováno v:
In Current Opinion in Chemical Biology April 2014 19:42-49
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Feb . 111(8), 2897-2902.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23770853
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Feb 01. 109(6), 1856-1861.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41477037
Autor:
Boal, Amie K., Genereux, Joseph C., Sontz, Pamela A., Gralnick, Jeffrey A., Newman, Dianne K., Barton, Jacqueline K.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2009 Sep 01. 106(36), 15237-15242.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40484695
Publikováno v:
In Coordination Chemistry Reviews 2011 255(7):619-634
Autor:
Sontz, Pamela Alisa
Damaged bases in DNA are known to lead to errors in replication and transcription, compromising the integrity of the genome. A molecular wire, DNA conducts charge with shallow distance dependence, yet mismatches and lesions attenuate this process. We
Autor:
Olmon, Eric D., Sontz, Pamela A., Blanco-Rodríguez, Ana-María, Towrie, Michael, Clark, Ian P., Vlček, Antonín, Jr., Barton, Jacqueline K.
The complex [Re(CO)_(3)(dppz)(py′-OR)]+ (dppz = dipyrido[3,2-a:2′,3′-c]phenazine; py′-OR = 4-functionalized pyridine) offers IR sensitivity and can oxidize DNA directly from the excited state, making it a promising probe for the study of DNA-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________38::d609155fd3f47223eaf539c2eaa473ef
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20111115-142739242
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20111115-142739242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.