Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Sonti, Nancy Falxa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sonti, Nancy Falxa *, Campbell, Lindsay K., Svendsen, Erika S., Johnson, Michelle L., Novem Auyeung, D.S.
Publikováno v:
In Urban Forestry & Urban Greening March 2020 49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sonti, Nancy Falxa
Urban trees provide many ecosystem services to cities: alleviating the urban heat island effect, absorbing stormwater runoff, and contributing to residents’ social and psychological well-being. The production of these benefits is influenced by tree
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21cbbe130e05c65cdf8d44a2d6d0323c
Autor:
Sonti, Nancy Falxa
Wild urban forests may elicit positive and negative emotions, both at a community level and within an individual. This paper examines resident perceptions and use of local forest patches in Baltimore, Maryland across four case study neighborhoods sel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5405fad8baa7232812827bb9052cd69f
Autor:
Sonti, Nancy Falxa1 nancyfsonti@fs.fed.us, Campbell, Lindsay K.2, Johnson, Michelle L.2, Daftary-Steel, Sarita3
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. Sep2016, Vol. 39 Issue 3, p269-287. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.