Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Song, Xiaotian"'
Efforts to overcome catastrophic forgetting have primarily centered around developing more effective Continual Learning (CL) methods. In contrast, less attention was devoted to analyzing the role of network architecture design (e.g., network depth, w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.14829
Autor:
Zeng, Peng, Song, Xiaotian, Lensen, Andrew, Ou, Yuwei, Sun, Yanan, Zhang, Mengjie, Lv, Jiancheng
Symbolic regression (SR) is the process of discovering hidden relationships from data with mathematical expressions, which is considered an effective way to reach interpretable machine learning (ML). Genetic programming (GP) has been the dominator in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.08915
Autor:
Song, Xiaotian, Xie, Xiangning, Lv, Zeqiong, Yen, Gary G., Ding, Weiping, Lv, Jiancheng, Sun, Yanan
Neural Architecture Search (NAS) has received increasing attention because of its exceptional merits in automating the design of Deep Neural Network (DNN) architectures. However, the performance evaluation process, as a key part of NAS, often require
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.05919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song, Xiaotian1 (AUTHOR) songxt@baqis.ac.cn, Zhang, Chunsheng1 (AUTHOR) zhangcs@baqis.ac.cn, Pan, Dong1 (AUTHOR) pandong@baqis.ac.cn, Wang, Min1 (AUTHOR) wangmin@baqis.ac.cn, Guo, Jianxing1 (AUTHOR) guojx@baqis.ac.cn, Zhang, Feihao1 (AUTHOR) zhangfh@baqis.ac.cn, Long, Guilu1,2,3,4 (AUTHOR) gllong@mail.tsinghua.edu.cn
Publikováno v:
Entropy. Oct2023, Vol. 25 Issue 10, p1408. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.