Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Song, Priscilla P."'
Autor:
Xu, Jun, Li, Chen, Tang, Hanqi, Tan, Dingyu, Fu, Yangyang, Zong, Liang, Jing, Daoyuan, Ding, Banghan, Cao, Yu, Lu, Zhongqiu, Tian, Yingping, Chai, Yanfen, Meng, Yanli, Wang, Zhen, Zheng, Ya-an, Zhao, Xiaodong, Zhang, Xinyan, Liang, Lu, Zeng, Zhongyi, Li, Yan, Walline, Joseph H., Song, Priscilla P., Zheng, Liangliang, Sun, Feng, Shao, Shihuan, Sun, Ming, Huang, Mingwei, Zeng, Ruifeng, Zhang, Shu, Yang, Xiaoya, Yao, Dongqi, Yu, Muming, Liao, Hua, Xiong, Yingxia, Zheng, Kang, Qin, Yuhong, An, Yingbo, Liu, Yuxiang, Chen, Kun, Zhu, Huadong, Yu, Xuezhong, Du, Bin
Publikováno v:
In Resuscitation December 2021 169:189-197
Autor:
Zhong, Xiaohui1 (AUTHOR), Song, Priscilla P.2 (AUTHOR), Wang, Zhe3 (AUTHOR), Chen, Honglin3,4 (AUTHOR) Honglin.chen@uef.fi
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Sep2022, Vol. 30 Issue 5, pe2395-e2405. 11p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yim, Vivian Wan Cheong, Ip, Crystal Ming-Lai, Siu, Axel Yuet Chung, Leung, Ling Yan, Hung, Kevin Kei Ching, Graham, Colin Alexander, Song, Priscilla P, Walline, Joseph Harold
Supplemental material, CPR_training_HK_schools_20200804_HKJEM_APPENDIX_DEIDENTIFIED for Cardiopulmonary resuscitation training in secondary education: A prospective cross-sectional survey of 110 Hong Kong secondary schools by Vivian Wan Cheong Yim, C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8a383c898b3b6ad6d646b7da9de9ab0f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.