Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Song, Junha"'
This paper aims to adapt the source model to the target environment, leveraging small user feedback (i.e., labeled target data) readily available in real-world applications. We find that existing semi-supervised domain adaptation (SemiSDA) methods of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.15383
This paper presents a simple yet effective approach that improves continual test-time adaptation (TTA) in a memory-efficient manner. TTA may primarily be conducted on edge devices with limited memory, so reducing memory is crucial but has been overlo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.01904
Prior to the deployment of robotic systems, pre-training the deep-recognition models on all potential visual cases is infeasible in practice. Hence, test-time adaptation (TTA) allows the model to adapt itself to novel environments and improve its per
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.08356
Autor:
Zhang, Chaoning, Zhang, Chenshuang, Song, Junha, Yi, John Seon Keun, Zhang, Kang, Kweon, In So
Masked autoencoders are scalable vision learners, as the title of MAE \cite{he2022masked}, which suggests that self-supervised learning (SSL) in vision might undertake a similar trajectory as in NLP. Specifically, generative pretext tasks with the ma
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.00173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.