Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Soneral P"'
Autor:
Sharday N. Ewell, Sehoya Cotner, Abby Grace Drake, Sheritta Fagbodun, Angela Google, Lecia Robinson, Paula Soneral, Cissy J. Ballen
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 23, Iss 1 (2022)
ABSTRACT To achieve meaningful learning experiences in online classrooms, students must become self-regulated learners through the development of effective study habits. Currently, there is no set of recommendations to promote study habits in online
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffba68a485464c568c04cef60bdc9d28
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 7, Iss 1, Pp 1-9 (2017)
Abstract Plasmonic hotspots generate a blinking Surface Enhanced Raman Spectroscopy (SERS) effect that can be processed using Stochastic Optical Reconstruction Microscopy (STORM) algorithms for super-resolved imaging. Furthermore, by imaging through
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f820792733b4536b5fe44b5456ff652
Autor:
Michael J. Wolyniak, Shane Austin, Lucian F. Bloodworth, Dawn Carter, Scott H. Harrison, Tiffany Hoage, Lisa Hollis-Brown, Felicia Jefferson, Alison Krufka, Farida Safadi-Chamberlin, Maria S. Santisteban, Paula Soneral, Beth VanWinkle, Anil K. Challa
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 20, Iss 1 (2019)
As CRISPR (clustered regularly interspaced short palindromic repeats)-Cas9 technology becomes more mainstream in life science research, it becomes critical for undergraduate instructors to devise engaging ways to bring the technology into their class
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f15d4f3bf01248cbbba7bf9b99092be9
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 18, Iss 2 (2017)
We recommend using backward design to develop course-based undergraduate research experiences (CUREs). The defining hallmark of CUREs is that students in a formal lab course explore research questions with unknown answers that are broadly relevant ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69c450b7e93f49c9b2b03d56e58a9253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.