Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Sommerlandt, Frank M. J."'
Autor:
Hellwig, Niels1 (AUTHOR) frank.sommerlandt@thuenen.de, Sommerlandt, Frank M. J.1 (AUTHOR) swantje.grabener@thuenen.de, Grabener, Swantje1 (AUTHOR) lara.lindermann@thuenen.de, Lindermann, Lara1 (AUTHOR) wiebke.sickel@thuenen.de, Sickel, Wiebke1 (AUTHOR) lasse.krueger@thuenen.de, Krüger, Lasse1 (AUTHOR) petra.dieker@thuenen.de, Dieker, Petra1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Insects (2075-4450). Apr2024, Vol. 15 Issue 4, p229. 17p.
Autor:
Sommerlandt, Frank M. J.
Animals form perceptual associations through processes of learning, and retain that information through mechanisms of memory. Honeybees and bumblebees are classic models for insect perception and learning, and despite their small brains with about on
Autor:
SOMMERLANDT, Frank M. J.1 frank.sommerlandt@uni-wuerzburg.de, RÖSSLER, Wolfgang1, SPAETHE, Johannes1
Publikováno v:
Entomological Science. 2/10/2017, Vol. 20, p122-126. 5p.
Autor:
Sommerlandt, Frank M. J.1 frank.sommerlandt@uni-wuerzburg.de, Spaethe, Johannes1, Rössler, Wolfgang1, Dyer, Adrian G.2
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/26/2016, Vol. 11 Issue 10, p1-17. 17p.
Autor:
Lichtenstein, Leonie1 leonie.lichtenstein@uni-wuerzburg.de, Sommerlandt, Frank M. J.1, Spaethe, Johannes1
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/31/2015, Vol. 10 Issue 7, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sommerlandt, Frank M. J.
Animals form perceptual associations through processes of learning, and retain that information through mechanisms of memory. Honeybees and bumblebees are classic models for insect perception and learning, and despite their small brains with about on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______713::53f7827fd5ebcb7305f41db3e5dfad8a
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bvb:20-opus-136997
https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bvb:20-opus-136997
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.