Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Soltanlou, M."'
Publikováno v:
مجله دانشگاه علوم پزشکی گرگان, Vol 15, Iss 1, Pp 6-11 (2013)
Background and Objective: Autism is one the most disturbing neurodevelopmental disorders associated with any kinds of communicative problems and physical objects. This study was done to evaluate the effectiveness of pivotal response treatment on comm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de1b3d9152034450b6b82459dc1d249e
Children with developmental dyscalculia (DD) differ from typically developing (TD) children regarding brain activation. While arithmetic training reduces fronto-temporo-parietal activation related to domain-general processes in TD children, we do not
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc96320512c5d86e41b370abfbd5a552
https://doi.org/10.31234/osf.io/aw9mq
https://doi.org/10.31234/osf.io/aw9mq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). Jun2012, Vol. 37 Issue 4, p1065-1076. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.