Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Soltani-Arabshahi K"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 10, Pp 221-228 (2019)
Somayeh Alizadeh,1 Zohreh Sohrabi,1 Kamran Soltani Arabshahi,1 Jalil Koohpayehzadeh Esfahani,2 Hamid Reza Koohestani3 1Department of Medical Education, School of Medicine, Center for Educational Research in Medical Sciences (CERMS), Iran University o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b6a7b0ca145459e966cf7e4e11b48d2
Autor:
Fasihi Harandy T, Soltani Arabshahi K
Publikováno v:
Payesh, Vol 2, Iss 2, Pp 131-136 (2003)
Objective(s): To determine the quality and quantity of input and process of clinical education in Iran University of Medical Sciences. Material & Methods: Through a descriptive analytic study, 3 questionnaires were used to gather data. Results: The r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f01a03d7593247189667e6fa7a0988f1
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Development; 2015, Vol. 9 Issue 4, p2-11, 10p
Publikováno v:
Educational Strategies; Spring2013, Vol. 6 Issue 1, p37-42, 6p
Publikováno v:
Educational Strategies; Fall2012, Vol. 5 Issue 3, p177-181, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
University of Aberdeen-PURE
Scopus-Elsevier
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran
Scopus-Elsevier
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran
Background: Clinical supervision is an important factor in the development of competency in residency program. Attending physicians play a key role in supervision of residents. However little is known about how attending physicians and residents perc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::7b93044b11ba621db6647153c511d92d
https://abdn.pure.elsevier.com/en/en/researchoutput/comparison-of-quality-of-clinical-supervision-as-perceived-by-attending-physicians-and-residents-in-university-teaching-hospitals-in-tehran(9a8a5586-9c02-4dbb-a02a-de7b60d5adfb).html
https://abdn.pure.elsevier.com/en/en/researchoutput/comparison-of-quality-of-clinical-supervision-as-perceived-by-attending-physicians-and-residents-in-university-teaching-hospitals-in-tehran(9a8a5586-9c02-4dbb-a02a-de7b60d5adfb).html
Autor:
Keshmiri F, Sari Ponzer, Sohrabpour A, Farahmand S, Shahi F, Bagheri-Hariri S, Soltani-Arabshahi K, Shirazi M, Masiello I
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran
Europe PubMed Central
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran
Background: Simulation can be used for educating, evaluating and assessing psychometric properties of an instrument. The aim of this study was to contextualize and assess the validity and reliability of the Interprofessional Collaborative Assessment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::a356ace679b2a32a08361aa50686f973
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85017020305&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85017020305&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.