Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Solmaz, Serkan"'
Publikováno v:
In Procedia CIRP 2024 128:369-374
Autor:
Bampouli, Ariana, Goris, Quinten, Van Olmen, Jonas, Solmaz, Serkan, Noorul Hussain, Mohammed, Stefanidis, Georgios D., Van Gerven, Tom
Publikováno v:
In Ultrasonics Sonochemistry July 2023 97
Autor:
Solmaz, Serkan, Van Gerven, Tom
Publikováno v:
In Computers and Chemical Engineering January 2022 156
Autor:
Solmaz, Serkan, Dominguez Alfaro, Jessica L., Santos, Pedro, Van Puyvelde, Peter, Van Gerven, Tom
Publikováno v:
In Education for Chemical Engineers April 2021 35:81-93
Autor:
Cermak-Sassenrath, Daniel1 (AUTHOR) dace@itu.dk, Solmaz, Serkan2 (AUTHOR), Alfaro, Jessica L. Dominguez2 (AUTHOR), Udeozor, Chioma3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Chemical Engineering & Technology. Jun2023, Vol. 46 Issue 6, p1279-1288. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Feb2024, Vol. 29 Issue 2, p1455-1488, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Virtual reality has become a significant asset to diversify tools in the support of engineering education and training. The cognitive and behavioral advantages of virtual reality (VR) can help lecturers reduce entry barriers to concepts that students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::c07f3e1733705d31399aac5684b7c5b7
https://hdl.handle.net/2117/388258
https://hdl.handle.net/2117/388258