Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Solk P"'
Autor:
Payton Solk, Lisa A. Auster-Gussman, Emily Torre, Whitney A. Welch, Karly Murphy, Julia Starikovsky, Jean M. Reading, David E. Victorson, Siobhan M. Phillips
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
BackgroundMost adults are insufficiently active. Mindfulness training may increase moderate to vigorous physical activity (MVPA) adoption and adherence. However, physiological and psychological factors underlying these effects are not well understood
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ee6d436adfd467da43c12e4e2631e9a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phillips, Siobhan, Solk, Payton, Welch, Whitney, Auster-Gussman, Lisa, Lu, Marilyn, Cullather, Erin, Torre, Emily, Whitaker, Madelyn, Izenman, Emily, La, Jennifer, Lee, Jungwha, Spring, Bonnie, Gradishar, William
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 10, Iss 4, p e24254 (2021)
BackgroundIncreased incidence and life expectancy have resulted in a growing population of patients with metastatic breast cancer, and these patients experience high rates of morbidity and premature mortality. Increased physical activity (PA) is cons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9095bacf140942c49156155fc64b2f66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.