Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Solis, Jamie"'
Autor:
Pridham, Kevin J., Hutchings, Kasen R., Beck, Patrick, Liu, Min, Xu, Eileen, Saechin, Erin, Bui, Vincent, Patel, Chinkal, Solis, Jamie, Huang, Leah, Tegge, Allison, Kelly, Deborah F., Sheng, Zhi
Publikováno v:
In iScience 21 June 2024 27(6)
Autor:
Steiner, Joseph P., Bachani, Muznabanu, Malik, Nasir, Li, Wenxue, Tyagi, Richa, Sampson, Kevon, Abrams, Rachel P.M., Kousa, Youssef, Solis, Jamie, Johnson, Tory P., Nath, Avindra
Publikováno v:
In Experimental Neurology June 2023
Autor:
Solis, Jamie, Franco-Paredes, Carlos, Henao-Martínez, Andrés F., Krsak, Martin, Zimmer, Shanta M.
Publikováno v:
The American Journal of Tropical Medicine and Hygiene
The novel coronavirus disease (COVID-19) pandemic has unveiled underlying health inequities throughout the United States. The pandemic has spread across U.S. states, affecting different vulnerable populations, including both inner-city and rural popu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shepard, Zachary, Rios, Margarita, Solis, Jamie, Wand, Taylor, Henao-Martínez, Andrés F., Franco-Paredes, Carlos, Suarez, José Antonio
Publikováno v:
Current Tropical Medicine Reports; Jun2021, Vol. 8 Issue 2, p104-111, 8p
Autor:
Quan, Nicolas G., Latif, Hassan, Krsak, Martin, Corbisiero, Michaele Francesco, Solis, Jamie, Wand, Taylor, Mortaji, Parisa, Vrolijk, Michael Aaron, Kon, Shelley, Ghandnoosh, Nazgol, Franco-Paredes, Carlos
Publikováno v:
Therapeutic Advances in Infectious Disease; 2021, Vol. 8, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Solis, Jamie
Publikováno v:
Childhood Education; Sep/Oct2019, Vol. 95 Issue 5, p16-23, 8p