Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Solera Hernández, Eva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SOLERA HERNÁNDEZ, EVA1 eva.solera@unir.net, GUTIÉRREZ GÓMEZ-CALCERRADA, SONIA1, PALACIOS-CEÑA, DOMINGO2
Publikováno v:
Universitas Psychologica. 2017, Vol. 16 Issue 3, p1-9. 9p.
Autor:
Solera Hernández, Eva
Publikováno v:
Biblos-e Archivo: Repositorio Institucional de la UAM
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Formación de Profesorado y Educación, Departamento de Psicología Evolutiva y Educación. Fecha de lectura : 22-01-2018
Esta tesis tiene embargado el acce
Esta tesis tiene embargado el acce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4bf7e01c1fb9b79a5f540d3bd5ff9f64
http://hdl.handle.net/10486/686970
http://hdl.handle.net/10486/686970
Autor:
García-González, Juan Manuel, Gutiérrez Gómez-Calcerrada, Sonia, Solera Hernández, Eva, Ríos-Aguilar, Sergio
Publikováno v:
Disability & Society; May2021, Vol. 36 Issue 4, p579-595, 17p
Autor:
Solera Hernández, Eva (1), Gutiérrez Gómez-Calcerrada, Sonia (1), Gonzalez García, Juan Manuel(1)
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
Introduction. Spanish laws determine Public Administration must guarantee the access to higher education to students with disabilities by providing equal opportunities and support (Real Decreto Legislativo 1/2013). Nevertheless, in 2007 only 4% of pe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cd6fad3a4825717fe1c67bc32c0a7b1a
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9933
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9933
Autor:
Gutiérrez Gómez-Calcerrada, Sonia (1), Solera Hernández, Eva (1), García Gonzalez, Juan Manuel(1)
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
According to data from the second report "University and Disability" [1], 17.3% of the Spanish university students have some kind of psychic disability. This percentage decreases higher is the education, being the 6.2 % in doctoral studies. The colle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b74ee898d4c4cae825b7a5b3a11f063f
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9943
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9943
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arteaga Martínez, Blanca, Ahedo Ruiz, Josu, Gutiérrez Gómez-Calcerrada, Sonia, Solera Hernández, Eva
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
instname
According to the Bolonia agreements, all degrees must end with the Final Project (Trabajo Fin de Grado, TFG, in Spanish), whose main objective is to train students for their future profession. The current law in Spain allows some autonomy to universi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::80b75f2db92e69721a57866b83f28b03
http://hdl.handle.net/10201/46528
http://hdl.handle.net/10201/46528