Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Solera‐Martínez, M."'
Autor:
Vaquero Ramiro, E., Gutiérrez Retortillo, M., Goiri Noguera, D., Morello Ostos, P., Solera-Martínez, M.
Publikováno v:
In Rehabilitación April-June 2022 56(2):108-115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NavarroEsteban, J. J.1, Solera Martínez, M.2, Garcia Navalón, P.2, Piñar Serrano, O.2, Cerrillo Patiño, J. R.2, Calle Purón, M. E.3, Martínez-Vizcaíno, V.2 Vicente.Martinez@uclm.es
Publikováno v:
Quality of Life Research. Feb2008, Vol. 17 Issue 1, p37-45. 9p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sánchez-López, M., Salcedo-Aguilar, F., Solera-Martínez, M., Notario Pacheco, B., Franquelo Morales, P., Martínez-Vizcaíno, V.
Publikováno v:
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
instname
Este estudio examina la validez y fiabilidad de dos ítems de actividad física (AF) incluidos en el CHIP-CE para discriminar entre escolares activos y sedentarios. Se realizó un estudio observacional-transversal, con 1.073 escolares de ambos sexos,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::abfc36f2b3bfdf7677ca6f45c2553934
http://hdl.handle.net/10486/660648
http://hdl.handle.net/10486/660648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.