Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Solanki, Sandeep"'
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 1 December 2022 208
Publikováno v:
Serbian Journal of Electrical Engineering, Vol 19, Iss 2, Pp 239-259 (2022)
Automatic Speech/Music classification uses different signal processing techniques to categorize multimedia content into different classes. The proposed work explores Hilbert Spectrum (HS) obtained from different AM-FM components of an audio signal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e5c9d4b097e410cade0037cdcc8ca8e
Autor:
Solanki, Sandeep
Master of Science
Department of Computing and Information Sciences
Doina Caragea
The evolution of the World Wide Web has resulted in extremely large amounts of information. As a consequence, users are faced with the problem of informat
Department of Computing and Information Sciences
Doina Caragea
The evolution of the World Wide Web has resulted in extremely large amounts of information. As a consequence, users are faced with the problem of informat
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/13621
Publikováno v:
In Applied Acoustics April 2020 161
Autor:
Chakraborty, Soubhik, Ranganayakulu, Rayalla, Chauhan, Shivee, Solanki, Sandeep Singh, Mahto, Kartik
The notes which play the most important and second most important roles in expressing a raga are called Vadi and Samvadi swars respectively in (North) Indian Classical music. Like Bageshree, Bhairavi, Shankara, Hamir and Kalingra, Rageshree is anothe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0812.0706
Autor:
Chakraborty, Soubhik, Solanki, Sandeep Singh, Roy, Sayan, Chauhan, Shivee, Tripathy, Sanjaya Shankar, Mahto, Kartik
A raga is a melodic structure with fixed notes and a set of rules characterizing a certain mood endorsed through performance. By a vadi swar is meant that note which plays the most significant role in expressing the raga. A samvadi swar similarly is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0809.3214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Main aim of the study is to explore significant factors that will ensure customers to visit again to the shopping mall for future purchases. In this context, convenience and safety, variety of retail stores, perceived value, tangible facilities, sens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::396e15248e8109e2dcca751d5a7886e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.