Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Sokoliuk, Rodika"'
Autor:
Haslacher, David, Narang, Asmita, Sokoliuk, Rodika, Cavallo, Alessia, Reber, Philipp, Nasr, Khaled, Santarnecchi, Emiliano, Soekadar, Surjo R.
Publikováno v:
In NeuroImage 15 July 2023 275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain Stimulation September-October 2017 10(5):910-918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francis, Susan T., Mullinger, Karen J., Aquino, Kevin M., Sanchez-Panchuelo, Rosa Maria, Pakenham, Daisie, Mayhew, Stephen D., Sokoliuk, Rodika, Hanslmayr, Simon
Functional MRI at ultra-high field (UHF, ?7T) provides significant increases in BOLD contrast-to-noise ratio (CNR) compared with conventional field strength (3T), and has been exploited for reduced field-of-view, high spatial resolution mapping of pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f970051a366539c790caff6d8f1e0c17
The notion of semantic embodiment posits that concepts are represented in the same neural sensorimotor systems that were involved in their acquisition. However, evidence in support of embodied semantics, in particular the hypothesised contribution of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharebioRxiv::35116b38f2097c79a5ebf2cc0bb724f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.