Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Sofologi M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The present study aims to evaluate the distinct patterns of working memory (WM) capacity of children with Developmental Language Disorder (DLD), High-functioning children with Autism Spectrum Disorder (ASD) and children with Down syndrome (DS). More
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::11e619717ae3b84e8ddd941aaeaecacd
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219791
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219791
SLI and SLD constitute two independent neurodevelopmental disorders, which frequently cause challenges in the diagnosis process, especially due to their nature. This has caused disagreement among clinicians regarding their recognition as separate or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::d2b308f5176dc85cfb03cb387f6d62de
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997109
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997109
Introduction: The aim of the present study was to validate the Barratt Impulsiveness Scale (BIS-11th version) scale as well as the short version of the Impulsive Behavior Scale (UPPS-P) in a population of Greek young adults. Secondly, we aimed at val
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::7202038887d9c9886db2bc80657fab21
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997084
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2997084
Comprehension constitutes the main purpose of reading, one of the most important human skills. Furthermore, reading and therefore comprehension are perplexing\ud procedures, that are built through the interaction of the cognitive functions. Comprehen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d69169d9741fd8832dae1aed6cfa3a9f
Autor:
Sofologi, M., Markou, E., Kougioumtzis, G., Kamari, A., Efstratopoulou, M., Tsiviki, E., Tachmatzidis, D.
The aim of the present study is to investigate the linguistic profile of patients with Primary Progressive Multiple Sclerosis (PPMS) in relation to linguistic deficits associated with specific brain areas. Ten adults with PPMS were tested for the nee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1ce51f3bd7f44c0ab240347995e39c27
The present article is an attempt to shed light on a plethora of research studies concerning bullying and acts of violence within school settings. Furthermore, a basic aim of the chapter is to present different facets of school bullying. The presenta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::02fc67356e6f24cf4eb449c72c845083
https://bgro.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/726/1/Efstratapolou_polymorphous_hetrogenity_and.pdf
https://bgro.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/726/1/Efstratapolou_polymorphous_hetrogenity_and.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.