Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Soewarno, S"'
Publikováno v:
Jurnal Penelitian dan Evaluasi Pendidikan, Vol 15, Iss 2, Pp 269-286 (2013)
Penelitian ini bertujuan (1) mengembangkan instrumen evaluasi kinerja guru yang valid dan reliabel, (2) mengevaluasi kinerja guru Fisika, Biologi, dan Kimia SMA yang sudah terser-tifikasi/menerima tunjangan profesi. Populasi penelitian yaitu seluruh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fe4ccf2fd954928a226d82fd23d743e
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 1, Pp 66-75 (2018)
This study aimed to determine the impact of the integration of engineering design process (asking, imagining, planning, creating and improving) in an electrical & magnetism module to improve problem-solving skills in physics among secondary school st
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1460:012109
This study aims to determine students’ learning ability in completing the questions of Physics-analysis through the TAI type cooperative learning model. The research design used was pre-experimental design of The One Group Pretest-Posttest Design.
Sediment management in The Upstream Ciliwung Watershed is a key to the maximum storage function achievement of The Proposed Ciawi Reservoir. The sediment that is potentially decrease the reservoir storage can be detained before it enters the reservoi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::00cde6c397448541889ad501fda01bb5
Autor:
Hasbi Ali, Soewarno S, Hasmunir Umar, Burhanuddin Yasin, Ishak Hasan, Usman A. Gani, Armia Ibrahim, Khairil Ismail, Muhammad Adlim
Publikováno v:
International Journal of Science and Mathematics Education. 12:817-839
This study explored learning competency based on the Indonesian National Examination focusing especially on chemistry performance and the circumstances of senior high school students and teachers in rural areas of Simeulue Island, Indonesia. The Nati
Publikováno v:
Jurnal Penelitian dan Evaluasi Pendidikan, Vol 15, Iss 2, Pp 269-286 (2013)
Penelitian ini bertujuan (1) mengembangkan instrumen evaluasi kinerja guru yang valid dan reliabel, (2) mengevaluasi kinerja guru Fisika, Biologi, dan Kimia SMA yang sudah terser-tifikasi/menerima tunjangan profesi. Populasi penelitian yaitu seluruh
Publikováno v:
New Educational Review; 2018, Vol. 53 Issue 3, p177-186, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.