Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Soede W"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Straaten, T.F.K. van der, Rieffe, C., Soede, W., Netten, A.P., Dirks, E., Oudesluys-Murphy, A.M., Dekker, F.W., Bohringer, S., Frijns, J.H.M., DECIBEL Collaborative Study Grp
Publikováno v:
INT J PEDIATR OTORHI, 128, 109701. ELSEVIER IRELAND LTD
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 128. ELSEVIER IRELAND LTD
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 128. ELSEVIER IRELAND LTD
Objectives To compare the quality of life (QoL) of children with hearing loss (HL) and children with normal hearing (NH) and to examine how the QoL of children with HL changes over time, considering language skills, type of hearing device, degree of
Autor:
Netten, A.P., Rieffe, C., Soede, W., Dirks, E., Korver, A.M.H., Konings, S., Briaire, J.J., Oudesluys-Murphy, A.M., Dekker, F.W., Frijns, J.H.M., DECIBEL Collaborative Study Grp
Publikováno v:
Ear and Hearing, 38(5), 588-597
Ear and Hearing
Ear and Hearing
Objectives The first aim of this study was to examine various aspects of Theory of Mind (ToM) development in young children with moderate hearing loss (MHL) compared with hearing peers. The second aim was to examine the relation between language abil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1136e840fe913bd5d5b225398a81642d
https://hdl.handle.net/1887/115511
https://hdl.handle.net/1887/115511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Netten, A.P., Rieffe, C., Theunissen, S.C.P.M., Soede, W., Dirks, E., Korver, A.M.H., Konings, S., Oudesluys-Murphy, A.M., Dekker, F.W., Frijns, J.H.M., DECIBEL Collaborative Study Grp
Publikováno v:
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 79(12), 2221-2226
Objective Permanent childhood hearing impairment often results in speech and language problems that are already apparent in early childhood. Past studies show a clear link between language skills and the child's social–emotional functioning. The ai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::788ac6cdd6b9101a7ff00c05a2c5ecd6
http://hdl.handle.net/1887/3197841
http://hdl.handle.net/1887/3197841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.