Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Socioemotional skills"'
Autor:
Aline Romani-Sponchiado, Rodolfo Furlan Damiano, Luiza K. Axelrud, Julia Schafer, Mauricio Scopel Hoffmann, Giovanni Abrahão Salum
Publikováno v:
Brazilian Journal of Psychiatry, Vol 46 (2024)
Objective: To investigate the trajectory of positive attributes from childhood to early adulthood and how these trajectories might be modified by environmental factors. Methods: We enrolled 2,511 participants aged 6 to 14 years from a large prospecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71863747368e4d3f9fa8d7460c9b6223
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The importance of socioemotional teaching skills has been highlighted for its link with better academic, social, emotional, and behavioral results of students, as well as for its contribution to the work wellbeing, mental health, and prosperity of te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd2011a9c7214b2fa03c83b552951cb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karina Porciuncula de Almeida Rodrigues Santos, Tiago Lisboa Bartholo, Mariane Campelo Koslinski
Publikováno v:
Ensaio, Vol 30, Iss 115, Pp 414-437 (2022)
The paper investigates the potential of a questionnaire answered by teachers about the behavior and socio-emotional skills of children enrolled in preschool – start of compulsory schooling in Brazil. Based on this instrument, it describes the devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d1924dbad29433aa57b55ed1643a7f1
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 9, Iss 5, Pp 49-65 (2021)
Higher education in health study programs is particularly focused on the development of technical skills, despite there being a consensus on the importance of training students regarding socioemotional and life skills. The aim of this study was to ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0faca17a10c54b33b35f044943f1ab97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.