Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Socioconstructivism"'
Autor:
Ristanović Dušan P.
Publikováno v:
Zbornik Radova Filozofskog Fakulteta u Prištini, Vol 2016, Iss 46-1, Pp 279-295 (2016)
In this paper are explained the theoretical methodological basis of project model in science teaching, in the light of constructivist understanding of learning processed teaching. Author, by using the method of theoretic analysis and modeling, brough
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84db0bf8ea80493894296f238a7baf96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 16, Iss 1, Pp 40-54 (2014)
The adoption of the American neoliberal paradigm has resulted in significant social changes worldwide. Its effects are evident in different fields including language use. Thus, the influence of the English language and American culture on other langu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37024fad25c54dba9446ce384dd10e82
Autor:
Gonzàlez, Àxel, Melón, Patricia
Publikováno v:
Colindancias - Revista de la Red de Hispanistas de Europa Central / Colindancias - Journal of the Network of Hispanists from Central Europe. (4):405-412
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=81250
Autor:
Roselli, Néstor
Publikováno v:
Revista de Psicología. 29(1):3-36
The objective of this research was to characterize the chat collaborative interaction of two partners in six kinds of cognitive tasks. The central hypothesis was that the task nature determines a particular kind of collaborative interaction. The six
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delhaye, Olivier
Publikováno v:
Syn-Thèses; Αρ. 11 (2020): Plurilinguismes et enseignement des langues dans la formation des enseignants; 84-101
Cette ��tude de cas porte sur l���action que peut avoir exerc��e la survenue de la crise sanitaire du Covid-19 sur une m��thodologie particuli��re de l���enseignement du fran��ais en milieu universitaire. Le corpus de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b93c97686336f9598326c44f610154a0
Autor:
García–Carmona, Antonio
Publikováno v:
Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, Vol 9, Iss 2, Pp 231-240 (2012)
This paper presents an educational experience oriented to promote in students strategies of self-reflection of learning. The aim was to encourage the basic competency for learning to learn in sciences classroom. The experience was carried out in phys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f2ee364cfb147608b94a78482b81384
Autor:
Amparo García-Carbonell, Frances Watts
Publikováno v:
Ibérica, Vol 13, Pp 65-84 (2007)
Simulación y juego es una estrategia de formación que comparte los principios que predica el socioconstructivismo y que responde a necesidades específicas de formación del paradigma actual de educación. La consolidación del uso de la simulació
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/221ce66828a84a6f8ca34316c4c8d87e