Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Socio-scientific issues (SSIs)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 12; Pages: 9708
Making informed decisions about socio-scientific issues requires socio-scientific reasoning, which is highly challenging for students. This construct has four dimensions, including recognizing complexity, analyzing multiple perspectives, appreciating
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gonçalves, Fabiano Avelino, Oliveira, George Laylson da Silva, Sales, Jepherson Correia, Fernandes, Rosangela Maria Pinheiro dos Santos
Publikováno v:
Revista Prática Docente (Journal Practice Teacher); Vol. 6 No. 2 (2021): May to August 2021; e048
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Mayo a Agosto de 2021; e048
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Mato Grosso (IFMT)
instacron:IFMT
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Mayo a Agosto de 2021; e048
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Mato Grosso (IFMT)
instacron:IFMT
The world population is devastated by the viral pandemic caused by the new coronavirus (COVID-19). Among the countless anthropic activities affected, the educational area stands out. In this sense, this teaching project aimed to contribute didactic-p
Autor:
Avelino Gonçalves, Fabiano, Silva Oliveira, George Laylson da, Correia Sales, Jepherson, Pinheiro dos Santos Fernandes, Rosangela Maria
Publikováno v:
Revista Prática Docente (Journal Practice Teacher); Vol. 6 No. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e048
The world population is devastated by the viral pandemic caused by the new coronavirus (COVID-19). Among the countless anthropic activities affected, the educational area stands out. In this sense, this teaching project aimed to contribute didactic-p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.