Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"Socio-constructivism"'
Publikováno v:
International Journal of Managing Projects in Business, 2021, Vol. 15, Issue 8, pp. 1-18.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMPB-12-2020-0376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barusevičius, Dominykas
Publikováno v:
Problemos. (102):145-158
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1105852
Autor:
Rarita, Mihail
Publikováno v:
Postmodern Openings. 13(2):499-513
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1053793
Autor:
Dominykas Barusevičius
Publikováno v:
Problemos, Vol 102 (2022)
This paper raises the hypothesis that M. Bakhtin’s creative category of chronotope is within the dynamic of epistemology and socio-constructivism. To this end, two philosophical conceptions are analyzed: Bakhtin’s theory of chronotope as a formal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/470cf3c1cb91407e8d2ac8009684ce8e
Autor:
Peter Adriaan Edelsbrunner
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/715eaee8571b4eaa83a3a1e4ba04ff13
Autor:
Mazzara, Bruno M., author
Publikováno v:
Embracing Change : Knowledge, Continuity, and Social Representations, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197617366.003.0005
Publikováno v:
Qualitative Research in Financial Markets, 2020, Vol. 12, Issue 4, pp. 579-597.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRFM-03-2019-0034
Publikováno v:
Journal of Research in Social Sciences, Vol 8, Iss 1, Pp 1-19 (2021)
Today, university lecturers are confronted with new requirements before diverse and massive audiences. Research in the field of university teaching showed that traditional educational model, especially frontal courses, was unsuitable for these audien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d44d7e881ad246dda068690877a943e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.