Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Socially Responsible Operations"'
Publikováno v:
Journal of Humanities and Applied Social Sciences, 2021, Vol. 4, Issue 5, pp. 410-437.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHASS-04-2021-0086
Publikováno v:
Journal of Humanities and Applied Social Sciences, Vol 4, Iss 5, Pp 410-437 (2022)
Purpose – The purpose of this study is to investigate conceptually and empirically the direct and indirect relationships between university social responsibility (USR), university social innovation strategy (USIS) in terms of social awareness (SA),
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/291ca0e35f3e4345a89ef02a4244ed54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As consumers become more conscious about social issues, they gain an additional “social benefit” when purchasing from a socially responsible retailer (or brand). This trend has motivated more socially responsible retailers (or brands) to enter th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___01180::721f54c45ec95e2c829f1ac0c2b8083f
https://research.tue.nl/en/publications/edb26876-eca5-41a7-91a5-b07f9b427aaa
https://research.tue.nl/en/publications/edb26876-eca5-41a7-91a5-b07f9b427aaa