Zobrazeno 1 - 10
of 14 050
pro vyhledávání: '"Social-interaction skills"'
Autor:
تغريد عبد الهادي1 tag861@hotmail.com, ونمر القيق1
Publikováno v:
An-Najah University Journal for Research, B: Humanities. Apr2024, Vol. 38 Issue 4, p633-670. 38p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجلة العلوم التربوية, Vol 24, Iss 1 (2024)
The study aimed to reveal the effectiveness of a counseling program in developing expressive skills and social interaction among a sample of pre-school children. Five skills were identified for their development: expressive linguistic skills, forming
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85fee1815d314bcda3ea6e8bcbc6f313
Publikováno v:
BJPsych Open, Vol 10, Pp S46-S47 (2024)
Aims Autism Spectrum Disorder (ASD) poses unique challenges for social interaction and communication skills development in children. Various interventions, including virtual reality (VR) and social skills training, have emerged as potential approache
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35708f387f7f46cd921a37154ca840ba
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2019 Sep 01. 54(3), 237-248.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ka Po Wong, Jing Qin
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 12, p e48208 (2023)
BackgroundAttention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is one of the most common neurodevelopmental disorders among children. Children with ADHD have challenges in understanding social cues and behavioral problems when entering a social setting. V
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c47bbe0b0d7343ef8ead9d86d0acf0d1