Zobrazeno 1 - 10
of 116 269
pro vyhledávání: '"Social media platform"'
Autor:
Pope, Nicolas, Kahila, Juho, Vartiainen, Henriikka, Saqr, Mohammed, Lopez-Pernas, Sonsoles, Roos, Teemu, Laru, Jari, Tedre, Matti
This paper, submitted to the special track on resources for teaching AI in K-12, presents an explainable AI (XAI) education tool designed for K-12 classrooms, particularly for students in grades 4-9. The tool was designed for interventions on the fun
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13554
Online web communities often face bans for violating platform policies, encouraging their migration to alternative platforms. This migration, however, can result in increased toxicity and unforeseen consequences on the new platform. In recent years,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.10233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this study, we propose a novel graph-based approach to model, analyze and comprehend user interactions within a social media platform based on post-comment relationship. We construct a user interaction graph from social media data and analyze it t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.15937
Autor:
KİRİŞÇİ, Özge1 kirisciozge1@gmail.com, KAYMAZ, Kurtuluş2 kurtuluskaymaz@uludag.edu.tr
Publikováno v:
Ege Academic Review. tem2024, Vol. 24 Issue 3, p481-498. 18p.
Autor:
Delkhosh, Fatemeh1 (AUTHOR) Fatemeh.Delkhosh@ucalgary.ca, Gopal, Ram D.2 (AUTHOR) Ram.Gopal@wbs.ac.uk, Patterson, Raymond A.1 (AUTHOR) Raymond.Patterson@ucalgary.ca, Yaraghi, Niam3 (AUTHOR) Niamyaraghi@miami.edu
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. 2023, Vol. 40 Issue 3, p778-806. 29p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Publikováno v:
Nankai Business Review. 2024, Vol. 27 Issue 4, p153-163. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.