Zobrazeno 1 - 10
of 500
pro vyhledávání: '"Social media networks"'
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management, 2023, Vol. 27, Issue 7, pp. 2351-2372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJIM-03-2022-0125
Publikováno v:
Future Business Journal, Vol 10, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract The study conducts a comprehensive retrospective analysis of the social media marketing literature along with text mining and bibliometric analysis using data obtained from the Scopus database. The analysis is conducted for the literature pu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/616a3c06134c4fe698da64d149db6db7
Autor:
Dineva, Denitsa, Daunt, Kate L.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 10, pp. 2653-2682.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-03-2022-0227
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management, Vol 25, Iss 3 (2024)
Social media networks are a technological phenomenon that has changed the entire social environment, as many real-world activities have shifted to posts or comments on social media. However, with this development several negative aspects have been re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58e5bd17083b4ab9ad439b8258948792
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 139435-139455 (2024)
In this study, a novel hybrid recommendation model is designed for popular social media platforms such as Facebook, Twitter, WhatsApp, and Instagram. Recognizing the global significance of these platforms, the model aims to facilitate connections amo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a191edb70028411c8703fdd74c96d81d
Autor:
Özge Güdü Demirbulat
Publikováno v:
Sdü Vizyoner Dergisi, Vol 14, Iss 37, Pp 96-122 (2023)
It is obvious today that a new era of communication and interaction has been started through social media networks. For this reason, corporate social media networks and their contents are one of the correct and effective promotional tools that can be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/016de20ff8db4ecf8e4b27d476c45bb1
Autor:
Al-Samarraie, Hosam, Bello, Kirfi-Aliyu, Alzahrani, Ahmed Ibrahim, Smith, Andrew Paul, Emele, Chikezie
Publikováno v:
Information Technology & People, 2021, Vol. 35, Issue 7, pp. 2314-2343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-11-2020-0753
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.