Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Social imaginary meanings"'
Publikováno v:
RIUD: repositorio U. Distrital
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
instacron:Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
instacron:Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Esta investigación cualitativa es el resultado de indagar e interpretar las significaciones imaginarias sobre participación de las niñas y los niños en la escuela. Proceso que implicó la observación de la manera en que ellas y ellos intervienen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::0ddc78372b5ffe47f53039fbdef35619
Publikováno v:
Gerais, Vol 2, Iss 2, Pp 106-117 (2009)
This paper reveals the role of the Portuguese language in the construction of the social link between Angola andBrazil, starting from a transcribed interview with an Angolan student in Belo Horizonte. It is assumed that theanalysis of a micro reality
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b57870838c5f4d5ea81a6a752dbed11d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jean-Yves Dalm
Publikováno v:
Périodiques Scientifiques en Édition Électronique.
The appeal of the teachers’individual representations, for an investigation of the notion of «educational relation » at primary school, allows to apprehend the link in school, thanks to an analysis of the content, from the teacher’s point of vi
Autor:
Condoleo, Nicola
Publikováno v:
Zeitschrift für Kulturwissenschaft; 2022, Vol. 16 Issue 2, p37-46, 10p
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Estudios Educativos (1900-9895); ene-jun2022, Vol. 18 Issue 1, p213-239, 27p
Autor:
Rosengren, Mats
Publikováno v:
International Journal of Social Imaginaries; January 2024, Vol. 3 Issue: 2 p152-173, 22p
Autor:
Bertin, Georges
Publikováno v:
L'Année de la Recherche en Sciences de l'Education; 2019, p39-56, 18p
Publikováno v:
Revista Praxis & Saber; jul-dic2015, Vol. 6 Issue 12, p31-52, 22p
Autor:
Sánchez Carballo, Alfredo1 alfredo.sanchez@uacj.mx
Publikováno v:
European Review of Latin American & Caribbean Studies. Jul-Dec2019, Issue 108, p21-41. 21p.