Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Social evaluations"'
Autor:
Elsbach, Kimberly D. (AUTHOR) kdElsbach@ucdavis.edu
Publikováno v:
Administrative Science Quarterly. Jun2023, Vol. 68 Issue 2, pNP43-NP45. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kekes, John, author
Publikováno v:
Wisdom : A Humanistic Conception, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197514047.003.0007
Publikováno v:
Marketing Theory
Marketing Theory, In press, 22 (3), pp.333-358. ⟨10.1177/14705931221089327⟩
Marketing Theory, In press, 22 (3), pp.333-358. ⟨10.1177/14705931221089327⟩
International audience; While social evaluations have gained prominence in the field of marketing, few studies have investigated how brands strategically mobilize their social evaluations. This study aims to further explore the potential of social ev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cortes, Diana
fMRI, randomized, double-blind, placebo controlled study The present project aims to investigate OXT’s effects on socioemotional abilities in advancing age based on a neuroendocrine and socio-behavioral framework accounting for age and sex variatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::629f0d32733a1c2a22cd63aac19d2266
Autor:
Ajay, Bina
Social evaluations refer to the collective perceptions that stakeholder audiences hold about CEOs. Some of these evaluations capture stakeholders’ emotional experiences and an implicit assumption in this line of work has been that stakeholders can